Jahas, tulipa mieleen, että minulla blogikin olemassa, mutta asiaakaan ei ole ollut. Lähes tuliterä Asus-tietokone kylläkin oli päiväkaupalla tutkittavana, koska alkoi tökkiä. Lopulta syyksi löytyi jokin päivityksien  asennusvirhe (?) tai sinnepäin. Joka tapauksessa koneen fiksaaminen ei maksanut minulle mitään. Ehdin jo ajatella, että tämä on sitten ensimmäinen ja viimeinen Asus, mutta annanpa sitten Asukselle vielä armonaika, koska itse laitteessa ei ilmeisesti ollut mitään vikaa. Edellinen läppäri oli HP, joka romahti neljävuotiaana, ja sitä edelliset pöytäkoneet Fujitsu-Siemensejä, joihin oikeastaan olin aikonut palata, mutta ostin sitten kumminkin tämän. F-S:t toimivat moitteettomasti elinkaarensa loppuun asti; siinä mielessä ne ovat olleet OK.

Minkähänlainen nyrkkipaja ostikaan Vuodatuksen? Kojelauta ilmoittaa yhä, että eräät toiminnot ovat tulossa pian. Joopa joo. Tosi pian ovat tulleet... Neljä kuukauttako asiaa on jo veivattu? Jos olisin aktiivinen bloggari, olisin jo polttanut päreeni, mutta kun en ole, olen toistaiseksi notkunut täällä. Bloggerin olen kylläkin katsastanut, että jos hyvinkin viitsisin aktivoitua ja ruveta vääntämään oikein kunnon blogia kuvineen päivineen. Mutta katotaan nyt.