Hesarin digiversion tilaajille on tarjolla erikoisherkku: Sibeliusta käsittelevä Teema-lehti höystettynä videoilla ja musiikilla. Se on kuitenkin saatavissa vain iPadille. Samassa lehdessä, jossa HS esittelee tuotteen, on sivun kokoinen iPadin mainos. Tämähän ei sinänsä ole mitään uutta. Silloin kun esitellään uusia automerkkejä, ovat lehdet väärällään automainoksia. Ruokapäivinä mainostetaan ruoanlaittoon liittyviä tuotteita jne. Se on lehden ja mainostajien yhteistyötä. Mutta voisin kuvitella, että iPadia omistamattomia digiplusversion tilaajia ottaa raiveliin, että Teema-liitteen digiversio on luettavissa vain iPadilla. Minulla ei onneksi ole digiversiota. Jos olisi, sanoisin varmaan Teeman ja digitilauksen  irti tällä sekunnilla. Varsinaisesta Hesarista en raskisi luopua. Se on laatulehti, jota olen tilannut vuosikymmenet.

(5.12. korjattu virheitä, joita oli riittävästi.)